با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ جزئیات افزایش ۳۵ درصدی حقوق نیروهای اداری آموزش و پرورش
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، جزئیات افزایش ۳۵ درصدی حقوق نیروهای اداری و ستادی و نیروهای بازنشسته این وزارتخانه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سیدمحمد بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش در سومین روز اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، با اشاره به افزایش حقوق نیروهای ستادی و اداری این وزارتخانه اظهار داشت: فوق‌العاده بند 10 ماده 68 مربوط به افزایش حقوق نیروهای اداری، بهمن‌ماه سال گذشته به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی افزود: این مصوبه همان 35 درصدی است که قرار بود به حقوق نیروهای اداری اضافه شود، اما میانگین آن 21 درصد و سقف آن 35 درصد درنظر گرفته شده است.

* سرانه مدارس را تا چند روز آینده اعلام می‌کنیم

بطحایی با اشاره به عمده‌ترین مشکل توقف این مصوبه خاطرنشان کرد: با اجرای این مصوبه، اختلاف زیادی بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی با معلمان ایجاد می‌شد و فاصله پرداخت‌ها را زیاد می‌کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای طرح رتبه‌بندی، زمینه برای اجرای فوق‌العاده ویژه که مشمول این مصوبه قرار خواهند گرفت ایجاد و این افزایش حقوق به نیروهای ستادی و اداری پرداخت می‌شود.

بطحایی با بیان اینکه اگر به هر دلیل این فوق‌العاده ویژه به اجرا درنیاید، برنامه دیگری را دنبال خواهیم کرد، گفت: طرح دیگر شامل افراد ستادی و اداری خواهد شد که شامل بند 230 می‌شود، اما سعی می‌کنیم از طریق رتبه‌بندی نیروهای اداری شامل این افزایش حقوق کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا این حکم از فروردین 1394 اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه از محل افزایش بهره‌وری و ساماندهی نیروی انسانی کارهای جدیدی در آموزش و پرورش انجام شده است، تصریح کرد: موفق شدیم حق شغل کارکنان را تا 1500 امتیاز افزایش دهیم، در این راستا موفق شدیم حق نوار مرزی را برقرار و همچنین قانون مرخصی 9 ماه زایمان بانوان فرهنگی را اجرا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت سرانه به مدارس اظهار کرد: سرانه مدارس را تا چند روز آینده اعلام می‌کنیم و مطمئن باشید نسبت به سال گذشته، وضعیت خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برخی سؤال پرسیده‌اند که آیا افراد بازنشسته شامل طرح رتبه‌بندی معلمان خواهند شد یا خیر، گفت: افرادی که حتی در شهریورماه امسال بازنشسته می‌شوند را در تلاش هستیم بتوانیم در پاداش پایان خدمت از مزایای رتبه‌بندی استفاده کنند و حقی از آنها ضایع نشود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 18:47 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |